Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14909
Tytuł: E-learning w kształceniu kompetencji międzykulturowych na poziomie uniwersyteckim : w stronę kodeksu dobrej praktyki
Autor: Półtorak, Ewa
Krajka, Jarosław
Słowa kluczowe: ICT; e-learning; foreign language teaching/learning process; Intercultural Communicative Competence
Data wydania: 2016
Źródło: Neofilolog, Nr 46/2, (2016) s. 199-219
Abstrakt: The purpose of the present paper is to describe selected self-study learning environments focused on target language culture for university students. After reviewing introductory concepts of intercultural competence, the results of the external audit of a corpus of e-learning courses will be presented. Conclusions reached may pave the way for future development of interactive materials for intercultural instruction.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14909
DOI: 10.14746/n.2016.46.2.05
ISSN: 2545-3971
1429-2173
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Poltorak_E_learning_w_ksztalceniu_kompetencji.pdf1,37 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons