Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15041
Tytuł: Rola autentycznych dokumentów handlowych w procesie nauczania specjalistycznego języka francuskiego jako obcego
Autor: Markowski, Grzegorz
Słowa kluczowe: język francuski; dokumenty handlowe; nauczanie
Data wydania: 2005
Źródło: Neofilolog, Nr 26, (2005) s. 91-94
Abstrakt: Celem niniejszego artykułu jest przybliżenie czytelnikom pojęcia tekstów autentycznych oraz zaprezentowanie korzyści jakie można osiągnąć poprzez stosowanie handlowej dokumentacji autentycznej w nauczaniu języka francuskiego w zakresie biznesu. Potrzeby językowo-komunikacyjne w Polsce w ostatnich latach zmieniły się. Obecnie bardzo ważną rolę odgrywają języki obce. Obserwujemy w naszym kraju wzmożone zainteresowanie językiem francuskim specjalistycznym, szczególnie handlowym, ze względu głównie na fakt znacznych inwestycji jakie w ostatnich latach poczyniły przedsiębiorstwa i firmy francuskie na terenie Polski. Sukces zawodowy jest często związany ze znajomością co najmniej jednego języka obcego specjalistycznego, w naszym przypadku handlowego języka francuskiego. Coraz więcej osób wykorzystuje jego znajomość w pracy zawodowej, tak więc głównym celem nauczania jest wypracowanie sprawności komunikacyjnych u osób uczących się. Należy więc stworzyć w procesie nauczania języka francuskiego specjalistycznego optymalne warunki komunikacji międzyludzkiej, zakładającej rozwój interkulturowej kompetencji komunikacyjnej (Fragment tekstu).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15041
ISSN: 2545-3971
1429-2173
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Markowski_Rola_autentycznych_dokumentow.pdf277,91 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons