DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gajdzica, Zenon | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-11T11:42:04Z | - |
dc.date.available | 2020-08-11T11:42:04Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | " Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej" 2013, nr 3, s. 9-20). | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2300-391X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/15566 | - |
dc.description.abstract | Kształcenie uczniów niepełnosprawnych w ciągu ostatnich kilkunastu lat podlega nieustannej, wielozakresowej transformacji. Obejmuje ona: zmianę ustroju szkolnego, gruntownie przebudowaną w 1999 r., przeobrażenia organizacyjne i jakościowe w orzekaniu o potrzebie kształcenia specjalnego oraz specjalnych potrzeb edukacyjnych, bezustanne przemiany w zakresie sieci szkół specjalnych i integracyjnych, statystyczne zmiany dotyczące realizacji obowiązku szkolnego uczniów niepełnosprawnych w określonych formach kształcenia (separacyjnego, integracyjnego, włączającego), nieustannie toczącą się reformę programową. Zapewne, prócz wskazanych, można by wymienić jeszcze kilka mniej lub bardziej znaczących tendencji i obszarów reformowania. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | szkoła specjalna integracyjna | pl_PL |
dc.subject | badanie | pl_PL |
dc.title | O roli i pozycji badacza w badaniach rzeczywistości szkoły specjalnej integracyjnej | pl_PL |
dc.title.alternative | On the role and rank of a researcher in the studies into the reality of special and integrated school | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|