Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15566
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGajdzica, Zenon-
dc.date.accessioned2020-08-11T11:42:04Z-
dc.date.available2020-08-11T11:42:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citation" Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej" 2013, nr 3, s. 9-20).pl_PL
dc.identifier.issn2300-391X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15566-
dc.description.abstractKształcenie uczniów niepełnosprawnych w ciągu ostatnich kilkunastu lat podlega nieustannej, wielozakresowej transformacji. Obejmuje ona: zmianę ustroju szkolnego, gruntownie przebudowaną w 1999 r., przeobrażenia organizacyjne i jakościowe w orzekaniu o potrzebie kształcenia specjalnego oraz specjalnych potrzeb edukacyjnych, bezustanne przemiany w zakresie sieci szkół specjalnych i integracyjnych, statystyczne zmiany dotyczące realizacji obowiązku szkolnego uczniów niepełnosprawnych w określonych formach kształcenia (separacyjnego, integracyjnego, włączającego), nieustannie toczącą się reformę programową. Zapewne, prócz wskazanych, można by wymienić jeszcze kilka mniej lub bardziej znaczących tendencji i obszarów reformowania.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectszkoła specjalna integracyjnapl_PL
dc.subjectbadaniepl_PL
dc.titleO roli i pozycji badacza w badaniach rzeczywistości szkoły specjalnej integracyjnejpl_PL
dc.title.alternativeOn the role and rank of a researcher in the studies into the reality of special and integrated schoolpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gajdzica_O_roli_i_pozycji_badacza_w_badaniach_rzeczywistosci.pdf421,44 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons