Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15802
Tytuł: Marka Conrad w globalnym przemyśle kulturowym
Autor: Adamowicz-Pośpiech, Agnieszka
Sańpruch, Tomasz
Słowa kluczowe: marka; personal branding; przemysł kulturowy; literatura; komparatystyka; conrad
Data wydania: 2017
Źródło: "Kultura Współczesna" nr 3 (2017), s. 231-241
Abstrakt: "Współczesna literatura stała się w dużym stopniu materialnym przedmiotem kultury według diagnozy Scotta Lasha i Celii Lury: „Dziś kultura bardziej przypomina design: doświadczamy jej bardziej jako mieszkańcy zaprojektowanych przestrzeni. Doświadczamy dziś kultury, po pierwsze używając jej, po drugie – przez kontakt z jej powierzchniami, po trzecie – od wewnątrz”. Wobec takich wniosków na temat kierunków przemian kulturowych, jak i własnych obserwacji zjawisk zachodzących we współczesnej kulturze polskiej, warto postawić pytanie: czy istnieje marka Conrad?" (fragm.)
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15802
DOI: 10.26112/kw.2017.96.22
ISSN: 1230-4808
2300-1704
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Adamowicz-Pospiech_Marka_conrad_w_globalnym.pdf781,94 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons