Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1620
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŻołędowska-Król, Beata-
dc.date.accessioned2018-03-26T10:24:31Z-
dc.date.available2018-03-26T10:24:31Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationM. Jarczykowa (red.), "Biblioteki i ośrodki informacji - zbiory, pracownicy, użytkownicy" (S. 45-52). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322619186-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1620-
dc.description.abstractThe library in its activities bases on numerous connections with users as well as other people and institutions functioning in its surrounding. The aim of the article is to show the role of users’ satisfaction in building a relation with the library, the effect of which is readers’ loyalty and a positive image of the institution. The article discusses models of satisfaction and shows the need of understanding the relation between the library user’s level of satisfaction and his/her loyalty. The second part presents basic measurement tools to be used when examining the relations in the library.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectbiblioteki personelpl_PL
dc.subjectrelacje interpersonalnepl_PL
dc.subjectusługi bibliotecznepl_PL
dc.titleZnaczenie satysfakcji w kształtowaniu relacji biblioteki z użytkownikiempl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zoledowska_Krol_Znaczenie_satysfakcji_w_ksztaltowaniu_relacji.pdf416,01 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons