Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16664
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKiliańska-Przybyło, Grażyna-
dc.date.accessioned2020-10-27T08:34:04Z-
dc.date.available2020-10-27T08:34:04Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationLingwistyka Stosowana, T. 2 (2010), s. 293-295pl_PL
dc.identifier.issn2544–9354-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16664-
dc.description.abstractRecenzja książki Simona Borga Teacher Cognition and Language Education. Research and Practicepl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectSimon Borgpl_PL
dc.subjectTeacher Cognition and Language Education. Research and Practicepl_PL
dc.subjectrecenzjapl_PL
dc.titleTeacher cognition and language education : recearch and practise - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
dc.relation.journalLingwistyka Stosowanapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kilianska_Przybylo_Teacher_cognition_and_language_recenzja.pdf273,29 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons