DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Kiliańska-Przybyło, Grażyna | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-27T08:34:04Z | - |
dc.date.available | 2020-10-27T08:34:04Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Lingwistyka Stosowana, T. 2 (2010), s. 293-295 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2544–9354 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/16664 | - |
dc.description.abstract | Recenzja książki Simona Borga Teacher Cognition and Language Education. Research and Practice | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Simon Borg | pl_PL |
dc.subject | Teacher Cognition and Language Education. Research and Practice | pl_PL |
dc.subject | recenzja | pl_PL |
dc.title | Teacher cognition and language education : recearch and practise - recenzja | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/review | pl_PL |
dc.relation.journal | Lingwistyka Stosowana | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|