Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17127
Tytuł: Creative and emotional competence of contemporary teachers
Autor: Dyrda, Beata
Przybylska, Irena
Słowa kluczowe: Professional competence; creativity
Data wydania: 2005
Źródło: "The New Educational Review" 2005, no. 2, s. 69-78
Abstrakt: In the article the authors present the theoretical and practical outline of creative and emotional competence as a main need of teachers. The theoretical part of the article considers the latest research into creativity and emotional intelligence. The authors pay special attention to the importance of these abilities in contemporary school. The diagnostic part concentrates on a results of the questionnaire study, led on the sample of 140 teachers of primary and secondary schools.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17127
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dyrda_Creative_and_emotional_competence_of_contemporary.pdf335,74 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons