http://hdl.handle.net/20.500.12128/17249
Title: | Myślenie twórcze dziecka w wieku przedszkolnym : polisensoryczne płaszczyzny diagnozowania |
Authors: | Krasoń, Katarzyna |
Keywords: | twórcze myślenia dziecka; myślenia dywergencyjne małego dziecka |
Issue Date: | 2002 |
Citation: | Chowanna, 2002, t. 2, s.57-69 |
Abstract: | Mały człowiek w sposób naturalny jest twórcą, w tym obszarze wykazuje sporą przewagę nad osobnikami dojrzałymi. W sferze biologicznej, na przykład, aktywność dorosłej jednostki ogranicza się jedynie do przetrwania, natomiast aktywność dziecka jest całkowicie poświęcona budowaniu siebie (Trojanowska - Kaczmarska, 1971, s. 57), stanowi niejako potrzebę pierwszorzędową, której zaspokojenie jest absolutną koniecznością dla optymalnego rozwoju istoty ludzkiej w okresie wzrostu[...] |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17249 |
ISSN: | 2353-9682 0137-706X |
Appears in Collections: | Artykuły (WNS) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krason_Myslenie_tworcze_dziecka_w_wieku_przedszkolnym.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License