Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17280
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOniszczuk, Zbigniew-
dc.date.accessioned2020-11-24T12:57:57Z-
dc.date.available2020-11-24T12:57:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation"Rocznik Prasoznawczy" R. 12 (2018), s. 57-66pl_PL
dc.identifier.issn1897-5496-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17280-
dc.description.abstractArtykuł porusza problem wiarygodności mediów masowych, ważny zarówno w kontekście ich skutecznego oddziaływania, jak i ich znaczenia dla ustroju demokratycznego. Rozważania koncentrują się na teoretycznych i praktycznych aspektach wiarygodności mediów w Niemczech. W pierwszej ich części rozpatrywane są kwestie terminologiczne związane z pojęciami: zaufanie i wiarygodność oraz początkami badań empirycznych wiarygodności mediów niemieckich. Następnie omówione zostają wybrane kwestie wiarygodności współczesnych mediów, wynikające z badań sondażowych. W końcowym fragmencie przedstawione są podstawowe przyczyny krytycznej oceny wiarygodności niemieckich mediów w opinii ich odbiorców.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectwiarygodnośćpl_PL
dc.subjectzaufaniepl_PL
dc.subjectmedia masowepl_PL
dc.subjectodbiorcypl_PL
dc.subjectinstytucje publicznepl_PL
dc.titleWiarygodność mediów masowych. Przypadek niemieckipl_PL
dc.title.alternativeMass media credibility. The case of Germanypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oniszczuk_Wiarygodnosc_mediow_masowych_Przypadek_niemiecki.pdf327,97 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons