Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17280
Tytuł: Wiarygodność mediów masowych. Przypadek niemiecki
Tytuł równoległy: Mass media credibility. The case of Germany
Autor: Oniszczuk, Zbigniew
Słowa kluczowe: wiarygodność; zaufanie; media masowe; odbiorcy; instytucje publiczne
Data wydania: 2018
Źródło: "Rocznik Prasoznawczy" R. 12 (2018), s. 57-66
Abstrakt: Artykuł porusza problem wiarygodności mediów masowych, ważny zarówno w kontekście ich skutecznego oddziaływania, jak i ich znaczenia dla ustroju demokratycznego. Rozważania koncentrują się na teoretycznych i praktycznych aspektach wiarygodności mediów w Niemczech. W pierwszej ich części rozpatrywane są kwestie terminologiczne związane z pojęciami: zaufanie i wiarygodność oraz początkami badań empirycznych wiarygodności mediów niemieckich. Następnie omówione zostają wybrane kwestie wiarygodności współczesnych mediów, wynikające z badań sondażowych. W końcowym fragmencie przedstawione są podstawowe przyczyny krytycznej oceny wiarygodności niemieckich mediów w opinii ich odbiorców.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17280
ISSN: 1897-5496
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oniszczuk_Wiarygodnosc_mediow_masowych_Przypadek_niemiecki.pdf327,97 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons