Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17372
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPrzybylska, Irena-
dc.date.accessioned2020-11-30T06:00:07Z-
dc.date.available2020-11-30T06:00:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationChowanna, T. 2, (2014), s. 183-195pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17372-
dc.description.abstractThe text develops interdisciplinary framework for conceptualizing emotional potential in education, drawing particularly on capabilities approach, cultural capital and on the other hand interaction theory of abilities or pedagogy of emotions. The practical case for consideration is that of widening participation of emotional potential in educational processes and pedagogical implications of developing emotional potential in education. Finally the argument is made for ‚bivalent’ thinking which integrates individual and social development and agents in social structures.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectemotional potentialpl_PL
dc.subjectcapabilitiespl_PL
dc.subjectindividualizationpl_PL
dc.subjectsocializationpl_PL
dc.subjectsocial capitalpl_PL
dc.titleMiędzy uspołecznieniem a indywidualizacją : w stronę rozwijania potencjału emocjonalnego w edukacjipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Przybylska_Miedzy_uspolecznieniem_a_indywidualizacja.pdf352,53 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons