http://hdl.handle.net/20.500.12128/17558
Tytuł: | Specyfika i przyczyny Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych w świetle literatury pedagogiczno-psychologiczne |
Autor: | Dyrda, Beata |
Słowa kluczowe: | Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych; osiągnięcia szkolne; niepowodzenia szkolne |
Data wydania: | 1999 |
Źródło: | Chowanna, 1999, t. 1/2, s. 24-40 |
Abstrakt: | Rozbieżność pomiędzy możliwościami uczniów a ich osiągnięciami szkolnymi ma charakter chroniczny lub sytuacyjny.Uczniowie zdolni o chronicznie obniżonych osiągnięciach w nauce stale uzyskują zaniżone wyniki, natomiast u uczniów o sytuacyjnie obniżonych osiągnięciach pogorszenie wyników w nauce ma charakter krótkotrwały i przyczynę tego zjawiska można łatwo zdiagnozować (French, 1973). |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17558 |
ISSN: | 2353-9682 0137-706X |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Dyrda_Specyfika_i_przyczyny_Syndromu_Nieadekwatnych_Osiągniec_Szkolnych.pdf | 660,27 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons