Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17558
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDyrda, Beata-
dc.date.accessioned2020-12-04T06:44:14Z-
dc.date.available2020-12-04T06:44:14Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationChowanna, 1999, t. 1/2, s. 24-40pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17558-
dc.description.abstractRozbieżność pomiędzy możliwościami uczniów a ich osiąg­nięciami szkolnymi ma charakter chroniczny lub sytuacyjny.Uczniowie zdolni o chronicznie obniżonych osiągnięciach w nauce stale uzyskują zaniżone wyniki, natomiast u uczniów o sytuacyjnie obniżonych osiągnięciach pogor­szenie wyników w nauce ma charakter krótkotrwały i przyczynę tego zjawiska można łatwo zdiagnozować (French, 1973).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectSyndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnychpl_PL
dc.subjectosiąg­nięcia szkolnepl_PL
dc.subjectniepowodzenia szkolnepl_PL
dc.titleSpecyfika i przyczyny Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych w świetle literatury pedagogiczno-psychologicznepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dyrda_Specyfika_i_przyczyny_Syndromu_Nieadekwatnych_Osiągniec_Szkolnych.pdf660,27 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons