DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Dyrda, Beata | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T06:44:14Z | - |
dc.date.available | 2020-12-04T06:44:14Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 1999, t. 1/2, s. 24-40 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17558 | - |
dc.description.abstract | Rozbieżność pomiędzy możliwościami uczniów a ich osiągnięciami szkolnymi ma charakter chroniczny lub sytuacyjny.Uczniowie zdolni o chronicznie obniżonych osiągnięciach w nauce stale uzyskują zaniżone wyniki, natomiast u uczniów o sytuacyjnie obniżonych osiągnięciach pogorszenie wyników w nauce ma charakter krótkotrwały i przyczynę tego zjawiska można łatwo zdiagnozować (French, 1973). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych | pl_PL |
dc.subject | osiągnięcia szkolne | pl_PL |
dc.subject | niepowodzenia szkolne | pl_PL |
dc.title | Specyfika i przyczyny Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych w świetle literatury pedagogiczno-psychologiczne | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|