Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17558
Title: Specyfika i przyczyny Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych w świetle literatury pedagogiczno-psychologiczne
Authors: Dyrda, Beata
Keywords: Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych; osiąg­nięcia szkolne; niepowodzenia szkolne
Issue Date: 1999
Citation: Chowanna, 1999, t. 1/2, s. 24-40
Abstract: Rozbieżność pomiędzy możliwościami uczniów a ich osiąg­nięciami szkolnymi ma charakter chroniczny lub sytuacyjny.Uczniowie zdolni o chronicznie obniżonych osiągnięciach w nauce stale uzyskują zaniżone wyniki, natomiast u uczniów o sytuacyjnie obniżonych osiągnięciach pogor­szenie wyników w nauce ma charakter krótkotrwały i przyczynę tego zjawiska można łatwo zdiagnozować (French, 1973).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17558
ISSN: 2353-9682
0137-706X
Appears in Collections:Artykuły (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyrda_Specyfika_i_przyczyny_Syndromu_Nieadekwatnych_Osiągniec_Szkolnych.pdf660,27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons