Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17558
Tytuł: Specyfika i przyczyny Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych w świetle literatury pedagogiczno-psychologiczne
Autor: Dyrda, Beata
Słowa kluczowe: Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych; osiąg­nięcia szkolne; niepowodzenia szkolne
Data wydania: 1999
Źródło: Chowanna, 1999, t. 1/2, s. 24-40
Abstrakt: Rozbieżność pomiędzy możliwościami uczniów a ich osiąg­nięciami szkolnymi ma charakter chroniczny lub sytuacyjny.Uczniowie zdolni o chronicznie obniżonych osiągnięciach w nauce stale uzyskują zaniżone wyniki, natomiast u uczniów o sytuacyjnie obniżonych osiągnięciach pogor­szenie wyników w nauce ma charakter krótkotrwały i przyczynę tego zjawiska można łatwo zdiagnozować (French, 1973).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17558
ISSN: 2353-9682
0137-706X
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dyrda_Specyfika_i_przyczyny_Syndromu_Nieadekwatnych_Osiągniec_Szkolnych.pdf660,27 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons