DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Rembierz, Marek | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-16T13:56:04Z | - |
dc.date.available | 2020-12-16T13:56:04Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | "Roczniki Pedagogiczne" T. 37, z. 1 (2009), s. 103-112 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2544-5243 | - |
dc.identifier.issn | 2080-850X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17824 | - |
dc.description.abstract | Gdy rozpatruje się bezradność i samodzielność jako kategorie pedagogiczne, to istotnym, a nawet niezbędnym elementem „milczącego tła” okazuje się kategoria nadziei. W teorii i praktyce działań pedagogicznych żywi się bowiem nadzieję, że – mimo wielorakiego oporu i częstokroć mnożących się przeciwności – można efektywnie
kształtować sprawności pozwalające przezwyciężać niepożądany stan bezradności i osiągać – w jakim" zakresie – postulowaną samodzielność(...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | bezradność | pl_PL |
dc.subject | samodzielność | pl_PL |
dc.title | Bezradność i samodzielność jako kategorie pedagogiczne : od rozpoznania patologii do kształtowania podmiotowości | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|