Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17824
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRembierz, Marek-
dc.date.accessioned2020-12-16T13:56:04Z-
dc.date.available2020-12-16T13:56:04Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citation"Roczniki Pedagogiczne" T. 37, z. 1 (2009), s. 103-112pl_PL
dc.identifier.issn2544-5243-
dc.identifier.issn2080-850X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17824-
dc.description.abstractGdy rozpatruje się bezradność i samodzielność jako kategorie pedagogiczne, to istotnym, a nawet niezbędnym elementem „milczącego tła” okazuje się kategoria nadziei. W teorii i praktyce działań pedagogicznych żywi się bowiem nadzieję, że – mimo wielorakiego oporu i częstokroć mnożących się przeciwności – można efektywnie kształtować sprawności pozwalające przezwyciężać niepożądany stan bezradności i osiągać – w jakim" zakresie – postulowaną samodzielność(...)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectbezradnośćpl_PL
dc.subjectsamodzielnośćpl_PL
dc.titleBezradność i samodzielność jako kategorie pedagogiczne : od rozpoznania patologii do kształtowania podmiotowościpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Rembierz_Bezradnosc_i_samodzielnosc_jako.pdf288,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons