Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18070
Tytuł: O niektórych możliwościach wykorzystania mandali w edukacji polonistycznej
Tytuł równoległy: On Some Possibilities of Using Mandala in Polonistic Education
Autor: Krzyżyk, Danuta
Słowa kluczowe: mandala; Polonistic education; creative activity
Data wydania: 2012
Źródło: "Postscriptum Polonistyczne", 2012, nr 2, s. 149-162
Abstrakt: The article presents the possibility of using mandala during the classes with children studying Polish as a foreign language. Some particular areas of Polonistic education have been dis-cussed here, such areas where using this technique supporting passing the knowledge and developing skills is possible. The functions of educational mandala have been described along with the most important rules of using it. Working with the picture of mandala can help to liberate a child’s creative activity.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18070
ISSN: 1898-1593
2353-9844
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krzyzyk_O_niektorych_mozliwosciach.pdf602,81 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons