DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Chojnacka-Synaszko, Barbara | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-21T11:08:10Z | - |
dc.date.available | 2021-01-21T11:08:10Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | "Edukacja Międzykulturowa" Nr 12 (2020), s. 211-225 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2299-4106 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/18525 | - |
dc.description.abstract | Zagadnienie współuczestnictwa rodziców i nauczycieli w realizacji założeń edukacji wielo- i międzykulturowej nie należy do mocno wyeksponowanych w literaturze przedmiotu. Autorka artykułu podejmuje próbę przybliżenia typów partycypacji obu stron we wskazany obszar edukacyjny, korzysta z koncepcji rodzajów uczestnictwa rodziców i nauczycieli we wspólnym kształceniu i wychowaniu Volkera Krumma. Koncepcja ta stanowi podstawę do przedstawienia w analogiczny sposób czynnej i biernej partycypacji rodziców i nauczycieli w realizację wytycznych z zakresu edukacji wielo- i międzykulturowej, z jednoczesnym określeniem, które z tych typów, z jakich względów, mogą być podejmowane z większym/mniejszym powodzeniem. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | współuczestnictwo | pl_PL |
dc.subject | rodzina | pl_PL |
dc.subject | szkoła | pl_PL |
dc.subject | edukacja wielo- i międzykulturowa | pl_PL |
dc.title | Współuczestnictwo rodziców i nauczycieli w realizacji założeń edukacji wielo- i międzykulturowej - (nie)możliwe rozwiązania | pl_PL |
dc.title.alternative | Co-participation of parents and teachers in the implementation of the assumptions of multi- and intercultural education -(im)possible solution | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.15804/em.2020.01.13 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|