Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18687
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZalewska-Bujak, Małgorzata-
dc.date.accessioned2021-01-29T12:22:43Z-
dc.date.available2021-01-29T12:22:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citation"Pedagogical Contexts" (2020), No. 2 (15), s. 41-63pl_PL
dc.identifier.issn2300-6471-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18687-
dc.description.abstractThe main aim of this study is to show – on the basis of teachers’ narratives – the consequences that a teacher’s succumbing to symbolic violence in the educational field has on the student. This goal is accompanied by the need to highlight how the surveyed teachers describe the logic of the operation of this field, how they see their own position in it and what they perceive as their obligations related to it, all of which influences the way the students function within it.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectstudentpl_PL
dc.subjectteacherpl_PL
dc.subjectteacher dominationpl_PL
dc.subjectsymbolic violence at schoolpl_PL
dc.subjectschool hierarchypl_PL
dc.subjectsubordination of teacherspl_PL
dc.subjectuczeńpl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjectnauczycielska dominacjapl_PL
dc.subjectszkolna hierarchiapl_PL
dc.subjectprzemoc symboliczna w szkolepl_PL
dc.subjectpodporządkowanie nauczycielipl_PL
dc.titleThe Consequences of the Teacher’s Succumbing to Symbolic Violence as Suffered by the Studentpl_PL
dc.title.alternativeUczniowskie konsekwencje ulegania przez nauczycieli przemocy symbolicznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.19265/kp.2020.2.15.268-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zalewska_Bujak_the_consequences_of_the_techers.pdf387,46 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons