Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18704
Tytuł: Sprawność obsługi internetowej polskich przedsiębiorstw uzdrowiskowych
Tytuł równoległy: Efficiency of website service in polish spas enterprises
Autor: Szromek, Adam R.
Pytel, Sławomir
Słowa kluczowe: SPA; Internet; customer service; website
Data wydania: 2014
Źródło: "Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie", Z. 71, 2014, s. 271-280
Abstrakt: The main aim of this study is to investigate the usefulness of websites selected spas enterprises in Poland. The analysis included 37 Polish websites spa business. The efficiency of web service tested by masked surveys (mystery shopping), and using a ethical conduct code in the operation of medical HONcode websites.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18704
ISSN: 1641-3466
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNP)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szromek_Pytel_Sprawnosc_obslugi_internetowej.pdf534,77 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons