Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19621
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZrałek-Wolny, Magdalena-
dc.contributor.authorKisiel, Mirosław-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:45:44Z-
dc.date.available2021-03-23T09:45:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationArs Inter Culturas, Nr 6 (2017), s. 199-213pl_PL
dc.identifier.issn2083-1226-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19621-
dc.description.abstractThis article is an attempt to demonstrate the benefits of using the action research in pre-school education. The aim of the work is to show the basic assumptions of the dis-cussed method and its usefulness in working with hyperactive and shy children in kin-dergarten. The work contains a description of the educational and research project im-plemented with using the selected areas of art (music, art, drama and dance).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectaction researchpl_PL
dc.subjecthyperactive and shy childrenpl_PL
dc.subjectkindergartenpl_PL
dc.subjectartpl_PL
dc.titleWalory metody "action research" w badaniach dzieci nadpobudliwych i nieśmiałych w przedszkolupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalArs Inter Culturaspl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zralek_Wolny_Walory_metody_action_research.pdf470,38 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons