Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19967
Tytuł: Problemy współpracy przedszkola z rodziną w świetle przemian edukacyjnych
Autor: Paprotna, Gabriela
Słowa kluczowe: przedszkole; funkcje wychowawcze
Data wydania: 2000
Źródło: "Nauczyciel i Szkoła" 2000, nr 2, s. 97-104
Abstrakt: Przedszkole, jako pierwsza instytucja na drodze edukacji ogólnej człowieka, podejmuje różnorodne działania, których zasadniczym celem jest wspomaganie rozwoju dziecka. Realizacja tego celu wymaga wspólnych wysiłków i przedszkola, i rodziny, co zauważył P. Szczepański, twierdząc, że Jeżeli zamierzamy kierować wychowaniem dziecka w sposób zapewniający mu najwyższe dobro, współpraca rodziny i przedszkola jest elementarnym nakazem” (cyt. za: A. Sawicka 1991, s. 15). Najczęściej edukacji przedszkolnej przypisuje się funkcje: opiekuńczą, wychowawczą, poznawczą, dydaktyczną (zob.: K. Lubomirska 1995, s. 136). (...)
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19967
ISSN: 1426-9899
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Paprotna_Problemy_wspolpracy_przedszkola_z_rodzina.pdf469,79 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons