DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Kowolik, Piotr | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T10:15:46Z | - |
dc.date.available | 2021-04-19T10:15:46Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 2003, nr 3/4, s. 11-23 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20003 | - |
dc.description.abstract | Osobliwość różnych typów instytucji opieki i wychowania nie jest aż tak uderzająca i zróżnicowana, aby wykluczała zgłaszanie pewnych zaleceń metodycznych, które miałyby szansę powodzenia w każdej z nich. Zdaniem M. Łobockiego1 między instytucjami, często bardzo zróżnicowanymi jest o wiele więcej cech podobnych
niż różnic. Zastosowanie pewnych twierdzeń, czy teorii naukowych, dających się wykorzystać mechanicznie, wymaga liczenia się z typem placówki opiekuńczo-wychowawczej, zaistniałą sytuacją wychowawczą, ogólnym poziomem rozwoju wychowanków i możliwościami psychopedagogicznymi opiekunów. Niektóre
rozwiązania i postulaty mogą być i dotyczyć jednej, danej i określonej placówki. (...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | pedagogika opiekuńcza | pl_PL |
dc.subject | problematyka | pl_PL |
dc.title | Swoistość i specyfika pedagogiki opiekuńczej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|