Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20003
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKowolik, Piotr-
dc.date.accessioned2021-04-19T10:15:46Z-
dc.date.available2021-04-19T10:15:46Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citation"Nauczyciel i Szkoła" 2003, nr 3/4, s. 11-23pl_PL
dc.identifier.issn1426-9899-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20003-
dc.description.abstractOsobliwość różnych typów instytucji opieki i wychowania nie jest aż tak uderzająca i zróżnicowana, aby wykluczała zgłaszanie pewnych zaleceń metodycznych, które miałyby szansę powodzenia w każdej z nich. Zdaniem M. Łobockiego1 między instytucjami, często bardzo zróżnicowanymi jest o wiele więcej cech podobnych niż różnic. Zastosowanie pewnych twierdzeń, czy teorii naukowych, dających się wykorzystać mechanicznie, wymaga liczenia się z typem placówki opiekuńczo-wychowawczej, zaistniałą sytuacją wychowawczą, ogólnym poziomem rozwoju wychowanków i możliwościami psychopedagogicznymi opiekunów. Niektóre rozwiązania i postulaty mogą być i dotyczyć jednej, danej i określonej placówki. (...)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectpedagogika opiekuńczapl_PL
dc.subjectproblematykapl_PL
dc.titleSwoistość i specyfika pedagogiki opiekuńczejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kowolik_Swoistosc_i_specyfika_pedagogiki.pdf566,62 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons