Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20078
Tytuł: Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego - wybrane zagadnienia
Autor: Przybyla, Olga
Słowa kluczowe: język polski; nauczanie
Data wydania: 2007
Źródło: "Nauczyciel i Szkoła" 2007, nr 3/4, s. 283-296
Abstrakt: W ostatnich latach coraz więcej mówi się i pisze o dzieciach z trudnościami w uczeniu się1, choć problematyka zagrożenia niepowodzeniami szkolnymi i zagadnienie gotowości szkolnej pojawiały się w już literaturze i praktyce okresu międzywojennego2. Trudności w uczeniu się i spełnianiu obowiązków szkolnych są poważnym problemem dla ucznia, jego rodziców czy opiekunów oraz nauczycieli i szkoły. Konieczność profilaktycznych programów szkoleniowych wspierających psychomotoryczny rozwój dzieci i młodzieży jest dziś sprawą nader istotną, gdyż deficyty rozwojowe można zaobserwować już w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym 3. Prawie zawsze istnieje równolegle wiele przyczyn niepowodzenia w nauce, które ściśle wiążą się ze sobą. (...)
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20078
ISSN: 1426-9899
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Przybyla_Trudnosci_w_uczeniu_sie_na.pdf635,67 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons