DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Szymik, Eugeniusz | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-23T09:50:50Z | - |
dc.date.available | 2021-04-23T09:50:50Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 2009, nr 3/4, s. 111-131 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20092 | - |
dc.description.abstract | Artykuł jest oparty na analizie badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Edukacji w roku szkolnym 2007/2008. Poszczególne hasła zostały opracowane na materiale konkretnej szkoły, szczególnie rubryki: 3 „Podejmowane sposoby przeciwdziałania” i 4: „Propozycje bezpieczeństwa w szkole...”. Badania przeprowadzono w Szkole X, w skład której wchodzą: szkoła podstawowa oraz gimnazjum, dlatego warto przybliżyć charakterystykę występującego w nich zjawiska przemocy i agresji. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | przemoc | pl_PL |
dc.subject | szkoła | pl_PL |
dc.subject | badania | pl_PL |
dc.title | Znaczenie środowiska szkolnego w zapobieganiu przemocy i agresji w szkole | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|