Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20092
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzymik, Eugeniusz-
dc.date.accessioned2021-04-23T09:50:50Z-
dc.date.available2021-04-23T09:50:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citation"Nauczyciel i Szkoła" 2009, nr 3/4, s. 111-131pl_PL
dc.identifier.issn1426-9899-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20092-
dc.description.abstractArtykuł jest oparty na analizie badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Edukacji w roku szkolnym 2007/2008. Poszczególne hasła zostały opracowane na materiale konkretnej szkoły, szczególnie rubryki: 3 „Podejmowane sposoby przeciwdziałania” i 4: „Propozycje bezpieczeństwa w szkole...”. Badania przeprowadzono w Szkole X, w skład której wchodzą: szkoła podstawowa oraz gimnazjum, dlatego warto przybliżyć charakterystykę występującego w nich zjawiska przemocy i agresji.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectprzemocpl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjectbadaniapl_PL
dc.titleZnaczenie środowiska szkolnego w zapobieganiu przemocy i agresji w szkolepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szymik_Znaczenie_srodowiska_szkolnego_w.pdf395,91 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons