Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20092
Tytuł: Znaczenie środowiska szkolnego w zapobieganiu przemocy i agresji w szkole
Autor: Szymik, Eugeniusz
Słowa kluczowe: przemoc; szkoła; badania
Data wydania: 2009
Źródło: "Nauczyciel i Szkoła" 2009, nr 3/4, s. 111-131
Abstrakt: Artykuł jest oparty na analizie badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Edukacji w roku szkolnym 2007/2008. Poszczególne hasła zostały opracowane na materiale konkretnej szkoły, szczególnie rubryki: 3 „Podejmowane sposoby przeciwdziałania” i 4: „Propozycje bezpieczeństwa w szkole...”. Badania przeprowadzono w Szkole X, w skład której wchodzą: szkoła podstawowa oraz gimnazjum, dlatego warto przybliżyć charakterystykę występującego w nich zjawiska przemocy i agresji.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20092
ISSN: 1426-9899
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szymik_Znaczenie_srodowiska_szkolnego_w.pdf395,91 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons