Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20676
Tytuł: Wstęp
Autor: Biłas-Pleszak, Ewa
Kalisz, Aleksandra
Tyc, Ewelina
Słowa kluczowe: autopromocja; autoprezentacja; wizerunek
Data wydania: 2019
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: E. Biłas-Pleszak, A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym : błąd, kryzys, skandal. T. 5" (S. 7-8). Katowice : Wydawnictwo Uniwersystetu Śląskiego
Abstrakt: W świetle tak wielu wyraźnych przemian w zakresie komunikowania masowego istotne będzie przyjrzenie się trzem kolejno przywołanym zjawiskom dopełniającym szeroko omawiane zagadnienie dyskursu autopromocyjnego. Tym razem w centrum uwagi badaczy uczestniczących w piątej konferencji poświęconej tematyce autopromocji i autoprezentacji znalazł się wizerunek rozpatrywany także z perspektywy skandalu, popełnianych błędów komunikacyjnych, a co za tym idzie - kryzysu, coraz częściej będącego następstwem tych dwu poprzednich.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20676
ISBN: 978‑83‑226‑3668‑8
978‑83‑226‑3669‑5
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Bilas_Pleszak_Wstep.pdf326,11 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons