Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20879
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWarchala, Jacek-
dc.date.accessioned2021-07-26T06:12:20Z-
dc.date.available2021-07-26T06:12:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationM. Maciołek (red.), „Współczesne aspekty badań nad językiem polskim : teoria i praktyka”. (S. 331-347). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3580-3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20879-
dc.descriptionVI Światowy Kongres Polonistów, Katowice, 22–25 czerwca 2016 r.pl_PL
dc.description.abstractThe article aims at discussing such issues as: the limits of philology as a discipline, the need to go beyond these limits and evolve into language anthropology, redefining the very idea of a text in the multimedia age. The considerations are based on the advertisement understood as a multi-code text that produces meaning due to the interference of several codes (verbal, iconic, music or even a spatial one). Research in such types of philology must go beyond its traditional limits and must redefine the object of analyses – the text. Its meaning is created not only through words, but also music in the background or a visual sphere.pl_PL
dc.description.sponsorshipPublikacja finansowana w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki” w latach 2016–2018 (0083/NPRH4/H2b/83/2016)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.pl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectphilologypl_PL
dc.subjectlanguage anthropologypl_PL
dc.subjectadvertisementpl_PL
dc.subjectmulti-code textpl_PL
dc.subjecttextpl_PL
dc.titleBadanie tekstu jako przekraczanie granic, czyli kilka uwag o możliwości badań filologicznych nad reklamąpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.relation.journalText analyses as a strategy of going beyond the limits. On the possibility of philological research on advertisementspl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Warchala_Badanie_tekstu_jako_przekraczanie.pdf661,12 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons