Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20945
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHetmańczyk, Hewilia-
dc.date.accessioned2021-07-29T08:21:12Z-
dc.date.available2021-07-29T08:21:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationA. Budniak, M. Mnich (red.), "Podejścia metodologiczne w pedagogice. Koncepcje – badania - wyniki" (S. 67-83). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3809-5-
dc.identifier.isbn978-83-226-3810-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20945-
dc.description.abstractThe article describes the difficulties related to assessment conduct within the scope of social competences. The author of the article presents her own proposal of a model of assessing social competences among pupils at early school age based on the assessment of the level of particular components from the external and internal perspective with the use of observation, grade scales, socio-metric techniques and questionnaire techniques.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectsocial competencespl_PL
dc.subjectassessment of social competencespl_PL
dc.subjectpupil at early school agepl_PL
dc.titleProblemy diagnozowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Hetmanczyk_Problemy_diagnozowania.pdf539,41 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons