Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21016
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDeditius, Sabina-
dc.date.accessioned2021-08-03T13:37:58Z-
dc.date.available2021-08-03T13:37:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationA. Kalisz, E. Tyc (red.), " Autopromocja, autoprezentacja,wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4" (S. 45-57). Katowice : Wydawnictwo Uniwersystetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3388-5-
dc.identifier.isbn978-83-226-3389-2-
dc.identifier.issn0208-6336-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/21016-
dc.description.abstractThe purpose of the paper is to discuss the subject matter of autopresentation and self-promotion in the context of new media with particular emphasis on the opportunities created in this field of video blog. At present, video blogging is an important instrument of creating your own image and your own company, and also promoting of provided services due to the communication and persuasive potential that it includes. The vlogers’ comments assume subjective character, they are supposed to give the personality of the author back, underline the quality of his services, but at the same time to create the sensation of frankness and closeness with the receiver of the message. In the article we make a genre and discourse analysis based on video blogs about the personal development. We analyse the rules of the speech composition, its structure and language resources that are applied.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectvideo blogpl_PL
dc.subjectself-promotionpl_PL
dc.titleWideoblog jako narzędzie autoprezentacji i autopromocji : charakterystyka gatunku na podstawie wideoblogów o rozwoju osobistympl_PL
dc.title.alternativeVideo blog as an instrument of autopresentation and self-promotion : genre characteristics based on personal development video blogspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Deditius_Wideoblog_jako_narzedzie_autoprezentacji_i_autopromocji.pdf364,57 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons