http://hdl.handle.net/20.500.12128/21255
Title: | W poszukiwaniu modeli edukacji kulturowej : aktywność nauczycieli i jej uwarunkowania w przestrzeni edukacji formalnej |
Authors: | Cabała, Agata Rodek, Violetta |
Keywords: | model; nauczyciel; edukacja kulturowa; edukacja formalna |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Katowice : Regionalny Instytut Kultury w Katowicach |
Abstract: | "Publikacja W poszukiwaniu modeli edukacji kulturowej. Aktywność nauczycieli i jej uwarunkowania w szkolnej przestrzeni edukacji formalnej powstała w ramach projektu operatorkultury.pl, realizowanego przez Regionalny Instytut Kultury w Katowicach w ramach programu Narodowego Centrum Kultury „Bardzo Młoda Kultura 2016–2018”; stanowi efekt badań realizowanych w 2017 roku. Jest rezultatem analizy pogłębionych wywiadów autobiograficznych, prowadzonych w ramach projektu operatorkultury.pl wśród nauczycieli realizujących edukację kulturową w przestrzeni kształcenia formalnego. Gromadzi zrekonstruowane, opisane i poddane krytycznemu osądowi modele edukacji kulturowej, stosowane przez nauczycieli w systemie kształcenia formalnego. Wyodrębnione typy sporządzono na podstawie przeprowadzonych badań jakościowych. Poza analizą sposobów realizacji edukacji kulturowej poddano interpretacji także czynniki wpływające na aktywność nauczycieli oraz świadomość znaczenia tego obszaru dla rozwoju osobistego nauczycieli." (fragm.) |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/21255 |
ISBN: | 978-83-948401-6-7 |
Appears in Collections: | Książki/rozdziały (WNS) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cabala_W_poszukiwaniu_modeli_edukacji_kulturowej.pdf | 1,7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in RE-BUŚ are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.