http://hdl.handle.net/20.500.12128/21255
Tytuł: | W poszukiwaniu modeli edukacji kulturowej : aktywność nauczycieli i jej uwarunkowania w przestrzeni edukacji formalnej |
Autor: | Cabała, Agata Rodek, Violetta |
Słowa kluczowe: | model; nauczyciel; edukacja kulturowa; edukacja formalna |
Data wydania: | 2017 |
Wydawca: | Katowice : Regionalny Instytut Kultury w Katowicach |
Abstrakt: | "Publikacja W poszukiwaniu modeli edukacji kulturowej. Aktywność nauczycieli i jej uwarunkowania w szkolnej przestrzeni edukacji formalnej powstała w ramach projektu operatorkultury.pl, realizowanego przez Regionalny Instytut Kultury w Katowicach w ramach programu Narodowego Centrum Kultury „Bardzo Młoda Kultura 2016–2018”; stanowi efekt badań realizowanych w 2017 roku. Jest rezultatem analizy pogłębionych wywiadów autobiograficznych, prowadzonych w ramach projektu operatorkultury.pl wśród nauczycieli realizujących edukację kulturową w przestrzeni kształcenia formalnego. Gromadzi zrekonstruowane, opisane i poddane krytycznemu osądowi modele edukacji kulturowej, stosowane przez nauczycieli w systemie kształcenia formalnego. Wyodrębnione typy sporządzono na podstawie przeprowadzonych badań jakościowych. Poza analizą sposobów realizacji edukacji kulturowej poddano interpretacji także czynniki wpływające na aktywność nauczycieli oraz świadomość znaczenia tego obszaru dla rozwoju osobistego nauczycieli." (fragm.) |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/21255 |
ISBN: | 978-83-948401-6-7 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Cabala_W_poszukiwaniu_modeli_edukacji_kulturowej.pdf | 1,7 MB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Wszystkie pozycje w RE-BUŚ są chronione prawem autorskim chyba, że zostało wskazane inaczej.