Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21620
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPalion-Musioł, Agnieszka-
dc.contributor.authorTatoj, Cecylia-
dc.date.accessioned2021-09-22T13:26:29Z-
dc.date.available2021-09-22T13:26:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationJ. Wilk- Racięska, A. Szyndler, C. Tatoj (red.), "Relecturas y nuevos horizontes en los estudios hispanicos. Vol. 4, Linguistica y didactica de la lengua espanola" (S. 274-287). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8012-822-4-
dc.identifier.isbn978-83-8012-823-1-
dc.identifier.issn0208‑6336-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/21620-
dc.description.abstractThe purpose of this article is to present different activities which will aid Polish students who learn Spanish as well as for their teachers who will obtain an efficient tool to test the language abilities of their students. Furthermore, the activities will demonstrate cultural differences based on the student’s ethnographic attitude. All these activities which we offer are focused on the intercultural competence which should be an integral part of the educational process. In addition, the authors of the proposals give consideration to the notion of culture according to Geert Hofstede and his model of dimensions, which they analyse and describe comparing Spanish and Polish languages.pl_PL
dc.language.isoespl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego;nr 3482-
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectintercultural competencepl_PL
dc.subjectSpanish as a Foreign Languagepl_PL
dc.subjectlanguage abilitiespl_PL
dc.titlePropuestas didacticas para la ensenanza de la interculturalidad en la clase de ELE para los polacospl_PL
dc.title.alternativeIntercultural competence in the classroom: suggestions for polish teachers of Spanish as a Foreign Languagepl_PL
dc.title.alternativeNauczanie interkulturowości na lekcji hiszpańskiego dla Polaków Propozycje dydaktycznepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Palion-Musiol_Propuestas_didacticas_para_la_ensenanza_de_la_interculturalidad.pdf528 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons