DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Guzy, Anna | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-24T09:30:43Z | - |
dc.date.available | 2021-09-24T09:30:43Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | K. Jędrych, D. Krzyżyk, M. Ochwat, M. Wójcik-Dudek (red.), "Przestrzenie spotkania : tom dedykowany Profesor Ewie Jaskółowej w czterdziestolecie pracy naukowej i dydaktycznej" (S. 331- 342). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-226-3308-3 | - |
dc.identifier.isbn | 978-83-226-3309-0 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/21635 | - |
dc.description.abstract | Doniesienia z badań mówiące o kompetencjach nauczycieli do pracy z filmem są niejednoznaczne. Jedne raporty wskazują, że nauczyciele nie są przygotowani do pracy z dziełem filmowym, inne zaś sugerują właściwe ich przygotowanie merytoryczne. Warto podkreślić, że „wśród audiowizualnych środków dydaktycznych film zajmuje niewątpliwie pozycję wyjątkową”, dlatego też stosowanie filmu w dydaktyce może przynieść wiele korzyści. Film może być narzędziem pomocnym w kształtowaniu postaw i zachowań, uczyć, wychowywać, ilustrować rozmaite zjawiska, dostarczać wielu emocji, rozwijać i stymulować funkcje poznawcze i wiele innych. [fragm. tekstu] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | film dydaktyczny | pl_PL |
dc.subject | "Antwone Fisher" | pl_PL |
dc.subject | film w nauczaniu literacko-kulturowym | pl_PL |
dc.title | Film jako narzędzie w nauczaniu : propozycja wykorzystania filmu Antwone Fisher do oceny rzeczywistości prezentowanej na szklanym ekranie | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|