http://hdl.handle.net/20.500.12128/22660
Tytuł: | Jak zmieniać edukację akademicką, czyli o wspieraniu rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczycieli |
Autor: | Ochwat, Magdalena Grzonka, Przemysław |
Słowa kluczowe: | edukacja akademicka; kompetencje dydaktyczne nauczycieli |
Data wydania: | 2018 |
Wydawca: | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | A. Guzy, D. Krzyżyk, M. Ochwat, M. Wójcik‑Dudek (red.), "W krajobraz literackokulturowy i językowy wpisane… : księga jubileuszowa dedykowana Profesor Bernadecie Niesporek-Szamburskiej w czterdziestolecie pracy naukowej i dydaktycznej" (S. 551- 572). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. |
Abstrakt: | Ostatnie lata w polskim szkolnictwie wyższym przyniosły wiele zmian ze względu na implementację systemu bolońskiego, Europejskich i Krajowych Ram Kwalifikacji, punktów ECTS oraz procedur, których wspólnym mianownikiem są: jakość, mobilność, innowacyjność oraz współpraca z interesariuszami uczelni. Szkoły wyższe mogą spodziewać się również nowych zadań i kolejnych wyzwań w związku z projektem nowej ustawy, mającej zastąpić dotychczasowe, kilkakrotnie już nowelizowane Prawo o szkolnictwie wyższym (Fragment tekstu). |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/22660 |
ISBN: | 978-83-226-3354-0 978-83-226-3355-7 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Ochwat_Jak_zmieniac_edukacje.pdf | 1,53 MB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons