Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23127
Tytuł: Sztuka przewracania kartek. Różne formy interaktywności w książkach dla dzieci i młodzieży
Autor: Rogowicz, Kamila
Słowa kluczowe: interactivity in reading books; cognitive interactivity; functional; explicit; meta-interactivity; communication style of publishing houses; interaktywne czytanie książki; interaktywność poznawcza; styl komunikacji wydawnictw; funkcjonalny
Data wydania: 2020
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: B. Niesporek- Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), "Zmysły i literatura dla dzieci i młodzieży" (S. 27-38). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: The article discusses issues of interactivity in books for children and adolescents. It presents the basic characteristics of interactivity based on typology suggested by Eric Zimmerman (cognitive interactivity, functional interactivity, explicit interactivity and meta-interactivity), then confronts them with examples of selected titles of toy books, converged books, and game books. Article is also an attempt to show the changes in the way that publishers communicate with their readers.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23127
ISBN: 978‑83‑226-3760-9
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Rogowicz_sztuka_przewracania_kartek_.pdf417,94 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons