Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/2387
Tytuł: | Zróżnicowanie poziomu kompetencji informatycznych uczniów klas początkowych |
Autor: | Musioł, Marcin |
Słowa kluczowe: | Early School; computer classes; computer skills |
Data wydania: | 2012 |
Źródło: | Chowanna, 2012, t. 2, s. 313-324 |
Abstrakt: | Due to obligatory IT (Information Technology) classes for pupils at I—III levels,
some information competences are formed. They are based on knowledge, abilities,
postures and habits connected with the use of ICT instruments. However, the level of pupils’
information competences is different (and) it becomes much more complicated during
the education period. Pupils’ information competences and the teachers’ work with pupils
on different information competence levels were carried out in one of the primary school
in Bytom in September 2011. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2387 |
ISSN: | 0137-706X |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons