Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2389
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJaskółowa, Ewa-
dc.date.accessioned2018-04-11T09:22:38Z-
dc.date.available2018-04-11T09:22:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationE. Jaskóła, K. Jędrych (red.), “Nowe odsłony klasyki w szkole : literatura XIX wieku” (s. 39-45). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322621639-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2389-
dc.description.abstractThe article is an overview of contemporary methodologies of the literary studies and waysof reading that could be transposed to the school didactics of the Polish studies derivingfrom them. The author underlines the necessity to teach the interpretation of literary works inschools, saying that it is the only method of getting learners interested in a text, also the onewritten in the 19th century and earlier. Teaching interpretation in schools is seen by her asa result of a teacher being well-prepared for it and educated at the modern university.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectliteratura polskapl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectinterpretacja dzieł literackichpl_PL
dc.subjectszkolna dydaktykapl_PL
dc.subjectmetodologia badań literackichpl_PL
dc.titleUwolnić interpretacjępl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jaskolowa_Uwolnic_interpretacje.pdf267,31 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons