Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2506
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMichalak-Widera, Iwona-
dc.contributor.authorMoćko, Natalia-
dc.date.accessioned2018-04-12T12:05:40Z-
dc.date.available2018-04-12T12:05:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationK. Węsierska, N. Moćko (red.), "Profilaktyka logopedyczna w praktyce edukacyjnej. T. 2" (S. 134-149). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322622124-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2506-
dc.description.abstractThe paper talks about speech therapy diagnosis and indicates screening as a useful tool used by experts in the educational setting such as speech therapists as well as teachers, psychologists and pedagogues in recognising speech impairments. The authors discuss the selected items of full speech therapy diagnosis and highlight the role of cooperation between different specialists and the advantages of introducing preventive treatment and working with the child at all stages of their education. The paper also presents the definition of phonemic awareness and the possibilities for teachers to observe and diagnose phonemic awareness deficits.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectProfilaktyka logopedycznapl_PL
dc.subjectdiagnozapl_PL
dc.titleProfilaktyka logopedyczna elementem skutecznej diagnozy małego pacjentapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Michalak_Widera_Profilaktyka_logopedyczna_elementem_skutecznej_diagnozy.pdf397,42 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons