Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2584
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBiłas-Pleszak, Ewa-
dc.date.accessioned2018-04-13T12:00:14Z-
dc.date.available2018-04-13T12:00:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationM. Kita, M. Ślawska (red.), "Transdyscyplinarność badań nad komunikacją medialną. T. 1, Stan wiedzy i postulaty badawcze" (S. 142-153). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322620670-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2584-
dc.description.abstractThe article is an attempt to show the mechanisms of creating an image used to create promotion texts placed on the Internet sites of artistic agencies acting as an agent in organizing the so called events. From this point of view, the strategic text position, that is, the beginning and ending of the message, were analysed. In most of the texts in question one can notice a relatively accurate realization of a selected genre model, however, sometimes decisions were made to modify it, which was caused by a desire to strengthen the message and its personalisation.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectself-presentationpl_PL
dc.subjectself-creationpl_PL
dc.subjectcommunication in the Internetpl_PL
dc.titlePomiędzy autoprezentacją a autokreacją - sposoby (za)istnienia w siecipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Biłas_Pleszak_Pomiedzy_autoprezentacja_ a_autokreacja.pdf457,14 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons