Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2836
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDutka, Elżbieta-
dc.date.accessioned2018-04-18T09:39:32Z-
dc.date.available2018-04-18T09:39:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 22 (2013), s. 42-66pl_PL
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2836-
dc.description.abstractThe article, through the analysis of a selected coursebook for a literary education in a junior high school, offers a reflection on the relationship between a school didactics and modern literary studies. The author exposes possibilities that making references to such elements connected with geopoetics as the category of place and space, history, and politics of places, the problem of culture localization, the trend of small homelands, borderland literature, the motive of home, path, journey, migration and pilgrimage, etc. in Polish classes may bring.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkształcenie literackiepl_PL
dc.subjectjęzyk polski w gimnazjumpl_PL
dc.subjectjęzyk polski nauczaniepl_PL
dc.titleOdyseje szkolne nie byle jakie - elementy geopoetyki w kształceniu literackim w gimnazjum (na przykładzie podręcznika "Jest tyle do powiedzenia" dla klasy I)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiegopl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dutka_Odyseje_szkolne_nie_byle_jakie_elementy_geopoetyki.pdf667,27 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons