DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Wysocka, Maria | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-15T21:13:56Z | - |
dc.date.available | 2017-11-15T21:13:56Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | D. Gabryś-Barker (red.), "Action research in teacher development: an overview of research methodology" (s. 143-157). Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-226-1965-0 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/323 | - |
dc.description.abstract | Celem niniejszego rozdziału jest przedstawienie trójczłonowego modelu samodzielnej pracy nauczyciela języków obcych nad rozwijaniem jego twórczości. Model ten obejmuje odpowiednio przeznaczony dla studentów i praktykantów poziom obserwacji lekcji i rejestrację ich w formie dzienników. Prowadzenie obserwacji uczestniczących i wprowadzanie zmian do prowadzonego przez siebie procesu dydaktycznego — dla nauczycieli początkujących. Poziom autoobserwacji przeznaczony dla nauczycieli doświadczonych, chcących twórczo modyfikować własną działalność. Proponowany model ma za zadanie pomóc nauczycielom w pracy poprzez wskazanie obszarów, w których mogliby oni najlepiej funkcjonować i wypracowywać nowatorskie rozwiązania problemów, z jakimi spotykają się w codziennej pracy. | pl_PL |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | dziennik | pl_PL |
dc.subject | obserwacja lekcji | pl_PL |
dc.subject | nauczanie języka obcego | pl_PL |
dc.subject | autoobserwacja | pl_PL |
dc.title | Diaries, observations and FL teachers’ creativity | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|