Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3507
Tytuł: Aktywizm i władza: nowe kierunki poszukiwania ogólnej teorii public relations
Autor: Warzecha, Adam
Słowa kluczowe: public relations; PR; władza; aktywizm
Data wydania: 2015
Źródło: Forum Lingwistyczne, Nr 2 (2015), s. 139–146
Abstrakt: Artykuł przedstawia jedną z nowszych propozycji poszukiwania ogólnej teorii public relations. Najbardziej popularne teorie ogólne public relations, tj. teoria doskonałości, teoria kontyngencji i teoria zarządzania relacjami są korpocentryczne. Zakładają one, że to organizacje "wynalazły" public relations. Jedno z najnowszych podejść bazuje na teorii interesariuszy i ukazuje, że dziedzina ta wywodzi się od grup stojących vis-a-vis organizacji, przede wszystkim aktywistów. Ponadto, szczególnie uwydatnia ono rolę etyki i władzy w procesie tworzenia i utrzymywania relacji.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3507
ISSN: 2449-9587
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Warzecha_Aktywizm_i_wladza_Nowe_kierunki_poszukiwania.pdf283,3 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Wszystkie pozycje w RE-BUŚ są chronione prawem autorskim chyba, że zostało wskazane inaczej.