http://hdl.handle.net/20.500.12128/3638
Title: | Future learning system : drama w nauczaniu języka angielskiego : perspektywa psychopedagogiczna |
Authors: | Gałązka, Alicja |
Keywords: | Future learning system; Teatr w edukacji; Język angielski studia i nauczanie metody aktywne |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstract: | Niniejsza praca prezentuje autorską metodę nauczania języków obcych Future Learning System (FLS), która oparta jest na najnowszych osiągnięciach z zakresu neuroglottodydaktyki5, konstruktywistycznej dydaktyki języków obcych oraz humanistycznej, niedyrektywnej pedagogice6, podkreślającej potrzeby uczącego się, jego zainteresowania oraz autonomię. FLS to zintegrowane podejście holistyczne do nauczania języka obcego, które umożliwia odpowiednie zindywidualizowanie technik kształcenia, zgodnie z potrzebami, zainteresowaniami i oczekiwaniami uczniów, co jest niezwykle ważne zwłaszcza w uczeniu osób dorosłych. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/3638 |
ISBN: | 9788322621233 |
Appears in Collections: | Książki/rozdziały (WNS) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Galazka_Future_learning_system.pdf | 4,11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License