Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3638
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGałązka, Alicja-
dc.date.accessioned2018-05-16T10:51:39Z-
dc.date.available2018-05-16T10:51:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn9788322621233-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3638-
dc.description.abstractNiniejsza praca prezentuje autorską metodę nauczania języków obcych Future Learning System (FLS), która oparta jest na najnowszych osiągnięciach z zakresu neuroglottodydaktyki5, konstruktywistycznej dydaktyki języków obcych oraz humanistycznej, niedyrektywnej pedagogice6, podkreślającej potrzeby uczącego się, jego zainteresowania oraz autonomię. FLS to zintegrowane podejście holistyczne do nauczania języka obcego, które umożliwia odpowiednie zindywidualizowanie technik kształcenia, zgodnie z potrzebami, zainteresowaniami i oczekiwaniami uczniów, co jest niezwykle ważne zwłaszcza w uczeniu osób dorosłych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectFuture learning systempl_PL
dc.subjectTeatr w edukacjipl_PL
dc.subjectJęzyk angielski studia i nauczanie metody aktywnepl_PL
dc.titleFuture learning system : drama w nauczaniu języka angielskiego : perspektywa psychopedagogicznapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Galazka_Future_learning_system.pdf4,11 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons