Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGałązka, Alicja-
dc.date.accessioned2018-05-16T10:51:39Z-
dc.date.available2018-05-16T10:51:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn9788322621233-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3638-
dc.description.abstractNiniejsza praca prezentuje autorską metodę nauczania języków obcych Future Learning System (FLS), która oparta jest na najnowszych osiągnięciach z zakresu neuroglottodydaktyki5, konstruktywistycznej dydaktyki języków obcych oraz humanistycznej, niedyrektywnej pedagogice6, podkreślającej potrzeby uczącego się, jego zainteresowania oraz autonomię. FLS to zintegrowane podejście holistyczne do nauczania języka obcego, które umożliwia odpowiednie zindywidualizowanie technik kształcenia, zgodnie z potrzebami, zainteresowaniami i oczekiwaniami uczniów, co jest niezwykle ważne zwłaszcza w uczeniu osób dorosłych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectFuture learning systempl_PL
dc.subjectTeatr w edukacjipl_PL
dc.subjectJęzyk angielski studia i nauczanie metody aktywnepl_PL
dc.titleFuture learning system : drama w nauczaniu języka angielskiego : perspektywa psychopedagogicznapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Galazka_Future_learning_system.pdf4,11 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons