DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gałązka, Alicja | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-16T10:51:39Z | - |
dc.date.available | 2018-05-16T10:51:39Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.isbn | 9788322621233 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/3638 | - |
dc.description.abstract | Niniejsza praca prezentuje autorską metodę nauczania języków obcych Future Learning System (FLS), która oparta jest na najnowszych osiągnięciach z zakresu neuroglottodydaktyki5, konstruktywistycznej dydaktyki języków obcych oraz humanistycznej, niedyrektywnej pedagogice6, podkreślającej potrzeby
uczącego się, jego zainteresowania oraz autonomię. FLS to zintegrowane podejście holistyczne do nauczania języka obcego, które umożliwia odpowiednie zindywidualizowanie technik kształcenia, zgodnie z potrzebami, zainteresowaniami i oczekiwaniami uczniów, co jest niezwykle ważne zwłaszcza w uczeniu
osób dorosłych. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Future learning system | pl_PL |
dc.subject | Teatr w edukacji | pl_PL |
dc.subject | Język angielski studia i nauczanie metody aktywne | pl_PL |
dc.title | Future learning system : drama w nauczaniu języka angielskiego : perspektywa psychopedagogiczna | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS)
|