Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3667
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWysocka, Maria-
dc.date.accessioned2018-05-17T06:46:35Z-
dc.date.available2018-05-17T06:46:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationD. Gabryś-Barker, J. Mydla (red.), "English studies at the University of Silesia: forty years on". (S. 157-172). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322621745-
dc.identifier.isbn9788322621745-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3667-
dc.description.abstractThis paper is the product of long studies on the specific character of FL teachers’ work. It comprises the latest achievements of language teaching methodology. The author considers it to be especially important since her intention is to combine such procedures as diary writing and lesson observations into one model that concentrates on FL teachers’ creativity. The first level of this model is designed for student teachers. Later, participant observations and self observations are expected to contribute to the development of FL teacher’s autonomy. Autonomous teachers will most probably produce autonomous learners.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectjęzyk angielski studiapl_PL
dc.subjectjęzyk angielski nauczaniepl_PL
dc.subjectliteratura angielska studia i nauczaniepl_PL
dc.titleDiaries, observations and FL teachers' creativitypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wysocka_Diaries_observations_and_FL_teachers_creativity.pdf296,05 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons