Title: | Komunikacyjny efekt "jo-jo" - propagandyzacja polskiego marketingu politycznego |
Authors: | Kolczyński, Mariusz |
Keywords: | marketing polityczny; kampanie wyborcze; propaganda polityczna; mediatyzacja kampanii politycznych |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Citation: | M. Kolczyński, M. Mazur, S. Michalczyk (red.), “Mediatyzacja kampanii politycznych” (s. 347-360). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstract: | "Obserwacja wydarzeń politycznych rozgrywających się na polskiej scenie politycznej
od czasu wyborów parlamentarnych w 2005 r. skłania do sformułowania
wielu wniosków odnoszących się do rozwoju praktyki komunikowania politycznego
w Polsce. Wydaje się, że rozwój ten odbywa się w sposób swoisty dla
polskiego kontekstu politycznego — sposób formatowania treści i przekazywania
komunikatów politycznych bardziej przypomina tradycyjne strategie propagandowe
(przybierające formę nowoczesnej medialnej propagandy) niż komunikacyjne
strategie marketingowe, kojarzone współcześnie z rywalizacją polityczną w krajach
rozwiniętej demokracji". |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/4021 |
ISBN: | 9788322618554 |
Appears in Collections: | Książki/rozdziały (WNS)
|