Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/4021
Tytuł: | Komunikacyjny efekt "jo-jo" - propagandyzacja polskiego marketingu politycznego |
Autor: | Kolczyński, Mariusz |
Słowa kluczowe: | marketing polityczny; kampanie wyborcze; propaganda polityczna; mediatyzacja kampanii politycznych |
Data wydania: | 2009 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | M. Kolczyński, M. Mazur, S. Michalczyk (red.), “Mediatyzacja kampanii politycznych” (s. 347-360). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | "Obserwacja wydarzeń politycznych rozgrywających się na polskiej scenie politycznej
od czasu wyborów parlamentarnych w 2005 r. skłania do sformułowania
wielu wniosków odnoszących się do rozwoju praktyki komunikowania politycznego
w Polsce. Wydaje się, że rozwój ten odbywa się w sposób swoisty dla
polskiego kontekstu politycznego — sposób formatowania treści i przekazywania
komunikatów politycznych bardziej przypomina tradycyjne strategie propagandowe
(przybierające formę nowoczesnej medialnej propagandy) niż komunikacyjne
strategie marketingowe, kojarzone współcześnie z rywalizacją polityczną w krajach
rozwiniętej demokracji". |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/4021 |
ISBN: | 9788322618554 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS)
|