Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4802
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGuzy, Anna-
dc.date.accessioned2018-06-21T08:16:06Z-
dc.date.available2018-06-21T08:16:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationB. Nieszporek-Szamburska (red.), "Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów"pl_PL
dc.identifier.isbn9788322620519-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4802-
dc.description.abstractNa podstawie przeprowadzonych badań ankietowych podjęłam próbę określenia poziomu wiedzy nauczycieli na temat wyobraźni i orientacji przestrzennej, jak również próbę odpowiedzi na pytanie, czy zauważają oni zależność między umiejętnościami w zakresie orientacji i wyobraźni przestrzennej oraz pozostałymi kompetencjami ucznia. Badaniami objęłam 32 nauczycieli, po 16 z klas III i VI5. Pracowali oni w szkołach miejskich (Katowice), wiejskich (Bełk, Rudawa, Bielany Wrocławskie, Gorzyce) oraz osiedlowych (Gliwice-Łabędy i Zabrze-Rokitnica).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkompetencje uczniów - badaniapl_PL
dc.subjectumiejętności językowepl_PL
dc.titleKompetencja przestrzenna uczniów a ich umiejętności językowe (w opiniach nauczycieli)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Guzy_Kompetencja_przestrzenna_uczniow.pdf284,95 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons