Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4802
Tytuł: Kompetencja przestrzenna uczniów a ich umiejętności językowe (w opiniach nauczycieli)
Autor: Guzy, Anna
Słowa kluczowe: kompetencje uczniów - badania; umiejętności językowe
Data wydania: 2012
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: B. Nieszporek-Szamburska (red.), "Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów"
Abstrakt: Na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych podjęłam próbę określenia poziomu wiedzy nauczycieli na temat wyobraźni i orientacji przestrzennej, jak również próbę odpowiedzi na pytanie, czy zauważają oni zależność między umiejętnościami w zakresie orientacji i wyobraźni przestrzennej oraz pozostałymi kompetencjami ucznia. Badaniami objęłam 32 nauczycieli, po 16 z klas III i VI5. Pracowali oni w szkołach miejskich (Katowice), wiejskich (Bełk, Rudawa, Bielany Wrocławskie, Gorzyce) oraz osiedlowych (Gliwice-Łabędy i Zabrze-Rokitnica).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4802
ISBN: 9788322620519
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Guzy_Kompetencja_przestrzenna_uczniow.pdf284,95 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons